uspech v podnikani

Vymyslieť dnes niečo, čo ešte nikto nevymyslel, je zložitejšie ako kedykoľvek predtým. No môžete byť úspešný aj vtedy, keď sa rozhodnete podnikať v oblasti s výraznou konkurenciou. A netreba ani tak veľa, aby ste boli úspešný, stačí sa držať týchto rád a úspech sa skôr či neskôr dostaví. Ale asi to bude skôr.

Počúvajte
Počúvajte svoje okolie, svojich priateľov, svojich potencionálnych zákazníkov, počúvajte každého, kto by vám mohol pomôcť. A až potom reagujte. Vždy si vypočujte to, čo vám niekto hovorí, neskáčte mu do reči s tým: „Ale veď ja toto už dáávno viem.“ Takto nájdete množstvo inšpirácie, podnetov a aj nápadov, ktoré by ste nikdy inokedy nedostali.

Učte sa zo svojich chýb
Jasné, klišé. Ale stopercentne účinné. Nezabúdajte na svoje chyby. Zistite si, prečo sa stali, ako sa stali, čo k nim viedlo, môžete za to vy alebo niekto iný? Nikdy si nepovedzte: „Stalo sa, ideme ďalej.“ Povedzte si: „Stalo sa, ale prečo sa to stalo? Čo musím urobiť, aby sa to už nestalo?“

Inšpirujte sa od najlepších
Podnikateľské, marketérske či manažérske špičky sú ochotné sa podeliť s vami o svoje know how. Stačí, keď si od nich kúpite knižku. Sú to postrehy, nápady, triky, tipy z praxe, o ktorých viete, že sú úspešní. Knihy o marketingu od úspešných ľudí, čo niečo dokázali sú povinným čítaním pre každého podnikateľa.


Buďte fialovou kravou
Ako hovorí Seth Godin urobte zo svojho produktu fialovú kravu. Nesnažte sa byť rovnaký ako konkurencia, nesnažte sa zapáčiť všetkým. Vtedy si vás nikto nezapamätá, lebo budete nudný. Urobte niečo výnimočné, niečo, čím sa odlíšite. Noačo, že sa to nebude páčiť všetkým. Nájdu sa aj ľudia, ktorí už majú dosť šedej nudy a chcú niečo odlišné. Zamerajte sa na nich.

Rozprávajte príbehy
Komunikácia so zákazníkom a prístup k nemu, to je alfa a omega toho, aby sa o vás začalo hovoriť. Žiadne zbytočné bilboardy pri ceste, ale výnimočný prístup k zákazníkom. Nesnažte sa na nich šetriť, robte svoju prácu poctivo. Je niekto nespokojný? Okamžite mu to vynahraďte. Máte reštauráciu a vášmu hosťovi nechutilo? Doneste mu nové jedlo zadarmo a fľašu vína ako pozornosť. A z negatívneho zážitku je zrazu  dobrý. Tipnite si, koľkým svojim známym o vašej reštaurácii povie?

Chcete objaviť ďalšie tipy, ktoré sa vám v podnikaní zídu? Navštívte online Uniknihy.sk.

Najnovšie články

Výhody teplovzdušnej ...

Chcete si udržať štíhlu líniu, ale nedokážete ...

Čo je to microneedling a ...

Mikroneedling (frakčná mikroihličková terapia) je ...

Letná cesta autom: 4 ...

Leto je časom dovoleniek, pohody pri mori, ale ...

Prírodné spôsoby ...

V našich záhradách sa nachádzajú rôzne druhy ...

Prečo je dôležité riešiť ...

Každý človek má iné príznaky toho, ako sa u neho ...

Veľké kusy nábytku sú ...

Úložného priestoru nie je nikdy dosť. Každý po ...

Template Settings
Select color sample for all parameters
Red Green Olive Sienna Teal Dark_blue
Background Color
Text Color
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction
Scroll to top

Používaním stránky Copomoze.sk súhlasíte s používaním cookies, ktoré slúžia na zlepšenie kvality obsahu. Viac informácií...