Mikroneedling (frakčná mikroihličková terapia) je minimálne invazívna liečba, ktorú možno použiť na celé telo - od pokožky hlavy až po členky. Používa sa na zlepšenie vzhľadu jaziev, strií, posilnenie tvorby kolagénu alebo podporu rastu vlasov, na liečbu vrások či poškodenia kože slnkom.

Technika microneedling sa začala používať v 1995, ale na popularite získava až posledné roky. Popularita microneedlingu stúpa najmä vďaka internetovým influencerkám a influencerom, ktorí ho vo veľkom propagujú.

Čítať ďalej...
Tags: koža  

Vypadávanie vlasov pre mnohých predstavuje vážnu estetickú výzvu. Tí šťastnejší, ktorí sa s týmto problémom ešte nikdy predtým nestretli, ani si nevedia predstaviť, ako táto záležitosť môže výrazne znížiť sebavedomie. Na druhej strane, v niektorých prípadoch je to upozorňujúci odkaz organizmu, za ktorý môžeme byť aj vďační. Vypadávanie vlasov dokáže odhaliť rôzne ochorenia alebo, v lepšom prípade, menšie zdravotné problémy. Preto ho netreba brať na ľahkú váhu. Ak sa to ale deje aj pri optimálnom fungovaní tela, čítajte ďalej. Poradíme vám, ako na husté a zdravé vlasy.

Čítať ďalej...
Tags: vlasy  

Považujete svoje vlasy za poškodené a v dezolátnom stave? Najčastejšou príčinou sú práve rozštiepené končeky. Nielenže kazia výsledný dojem, ale vlasy tak celkovo pôsobia neupravene a zanedbane. Nič nie je rozhodne ešte stratené, aj tento problém dokážete odstrániť a navrátiť vlasom potrebný lesk a zdravý vzhľad.

Čítať ďalej...
Tags: vlasy  

Správna strava má veľký vplyv na naše zdravie, či už sa jedná o zdravie vnútorných orgánov, pokožky, kĺbov či hlavy. Ak radi športujete potrebujete prijímať väčšie množstvo určitých zložiek potravy. Jednou takou zložkou je kolagén, ktorý má veľký vplyv na zdravie pokožky a kĺbov. Kolagén je najrozšírenejšia bielkovina v našom tele a tele iných cicavcov a má približne 30%-ný podiel zo všetkých bielkovín. Kolagén je v podstate spojivo pre takmer všetky štruktúry nášho tela. nachádza sa vo vlasoch, svaloch, kostiach a orgánoch ako napríklad srdce, pečeň, či pľúca. Kolagén si môžete predstaviť ako lepidlo, ktoré drží naše telo pokope.

Naskýta sa však dôležitá otázka, či prijímať kolagén vo forme doplnkov výživy alebo si ho vytvárať vďaka zameraniu na určité potraviny. V tomto článku vymenujeme a bližšie popíšeme niektoré z takýchto potravín. Najlepšie je pravidelne prijímať kolagén zo stravy (ako si nižšie vymenujeme najlepším zdrojom sú hovädzie, bravčové, či kuracie vývary z kostí, ale aj huspenina, tlačenka či vajíčka alebo ryby.

Kolagén sa skladá z kompletného profilu aminokyselín, najmä glycínu, prolínu a hydroxyprolínu. Tieto aminokyseliny podporujú hojivé a regeneračné procesy v tele. I keď naše telo si kolagén prirodzene produkuje, s narastajúcim vekom, či zlou životosprávou sa jeho produkcia znižuje, čo môže spôsobovať starnutie kože a bolesti kĺbov. Vďaka zníženej tvorbe a zníženému príjmu kolagénu sa tvoria a prehlbujú vrásky a znižuje elasticita kože a kĺbov. Medzi ďalšie veci, ktoré znižujú produkciu kolagénu, patrí strava s vysokým obsahom cukru, nadmerný príjem alkoholu, nadmerné opaľovanie a fajčenie.

Čítať ďalej...

Najnovšie články

Výhody teplovzdušnej ...

Chcete si udržať štíhlu líniu, ale nedokážete ...

Čo je to microneedling a ...

Mikroneedling (frakčná mikroihličková terapia) je ...

Letná cesta autom: 4 ...

Leto je časom dovoleniek, pohody pri mori, ale ...

Prírodné spôsoby ...

V našich záhradách sa nachádzajú rôzne druhy ...

Prečo je dôležité riešiť ...

Každý človek má iné príznaky toho, ako sa u neho ...

Veľké kusy nábytku sú ...

Úložného priestoru nie je nikdy dosť. Každý po ...

Template Settings
Select color sample for all parameters
Red Green Olive Sienna Teal Dark_blue
Background Color
Text Color
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction
Scroll to top

Používaním stránky Copomoze.sk súhlasíte s používaním cookies, ktoré slúžia na zlepšenie kvality obsahu. Viac informácií...