Novinky:
Tipy na ľahké učenie sa -- "Za život, teda hlavne za jeho prvú polovicu či tretinu, sa učíme veľa nových vecí. Už od ..." -- 21. október 2016
11 tipov na posilnenie imunity -- "Dobrý imunitný systém znamená menej zdravotných problémov. Naše telo je denne vystavené ..." -- 15. október 2016
Aj nové tepelné čerpadlo potrebuje pravidelný servis -- "Vykurovacia sezóna na Slovensku trvá od septembra do júna. Zhruba 5 mesiacov v roku ..." -- 05. február 2017
Aké diéty naozaj pomôžu? -- "Neviete, ale chceli by ste vedieť? Tak neváhajte a pokračujte v čítaní. Pokiaľ chcete ..." -- 09. november 2016
Ako byť šťastný -- "Mnohí ľudia si kladú otázku ako byť šťastný, pritom žijú v slobodnej krajine s prístupom ..." -- 21. apríl 2017
Ako efektívne skladovať -- "Ak podnikáte, bude pre vás nevyhnutnosťou zariadiť si vlastné skladové priestory. Ak ..." -- 11. október 2016
Ako financovať vaše nové auto? -- "Mnohí vodiči hľadajú tú najlepšiu možnosť financovanie pri kúpe ich vozidla. Málokto má ..." -- 28. január 2017
Ako na efektívne chudnutie -- "Dnes už na chudnutie existujú azda milióny ‘zázračných’ preparátov, ktoré sľubujú ..." -- 24. júl 2013
Ako neprekombinovať lieky s podobným účinkom -- " Slovenská lekárnická komora pripravuje aplikáciu zameranú na identifikáciu nežiaducich ..." -- 16. marec 2017
Ako odnaučiť dieťa od plienok -- "Jedna z prvých vecí, na ktoré ľudia myslia pri narodení dieťaťa sú výdavky za plienky. ..." -- 18. jún 2015
Tags: bolesť  

Jeseň je obdobím, kedy sa zvyšuje riziko bolenia záhlavia a spánkov. Samozrejme, všetko záleží aj od nášho životného štýlu – koľko jeme, koľko pijeme a ako sa hýbeme. Ak teda nechcete byť odstavení od každodenných činností, skúste bojovať s bolesťami hlavy po svojom a snažte sa vyhýbať lekárskym vyšetreniam a liekom, ktoré bolesť iba utlmujú a neliečia ju.

Kúpte si zdravotný vankúš

Je dôležité, aby ste si kúpili zdravotný vankúš, ktorý vám vďaka zdravotne vyhovujúcemu tvaru dokáže skvalitniť spánok a zabráni vzniku bolesti krčnej chrbtice, kvôli ktorej vás začne bolieť hlava. Zo začiatku to bude síce trošku šok. Uvidíte, že si ale časom zvyknete na netypický tvar zdravotného matraca. Hlavne – budete sa cítiť lepšie, nebude vás bolieť krčná chrbtica a ani hlava. Je jedno, či máte koženú posteľ alebo len obyčajnú látkovú. Dôležité je, aby ste mali zdravotný vankúš.

Cvičte počas dňa

Samozrejme, počas pracovnej doby si nemôžete odskočiť do fitness centra. Postačia vám jednoduché cviky, ktoré zabránia vzniku bolesti krčnej chrbtice a hlavy. Hýbte hlavou do strán a robte krúživé pohyby – tieto dva základné cviky zabránia vzniku bolesti hlavy. Tieto cviky opakujte aj pri sledovaní obľúbeného televízneho programu. Ak sa vám dá, využite čas efektívnejšie a neseďte na roztiahnutej koženej sedačke s jedlom v ruke.

Pite tekutiny

Vedeli ste o tom, že príčinou bolesti hlavy býva zvýšený očný tlak? Oči vedia spôsobiť problémy, o ktorých ani netušíme. Snažte sa dodržiavať pitný režim (pite 4-5 litrov tekutín, nie kávu a energetické nápoje). Ten totižto znižuje očný tlak a tým bráni vzniku bolestí hlavy.

Doprajte si dostatok spánku

Aby vás hlava nebola, mali by ste spať minimálne šesť hodín. Radšej skôr zaľahnite, aby ste ráno nechodili ako mátohy. Je dôležité, aby ste na manželskej posteli mali dva rôzne matrace 1+1. Každý z partnerov má totižto iné spánkové návyky.

  • Prev
  • Partneri
Template Settings
Select color sample for all parameters
Red Green Olive Sienna Teal Dark_blue
Background Color
Text Color
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction
Scroll to top

Používaním stránky Copomoze.sk súhlasíte s používaním cookies, ktoré slúžia na zlepšenie kvality obsahu. Viac informácií...