Tags: PR  

Neviete, ale chceli by ste vedieť? Tak neváhajte a pokračujte v čítaní. Pokiaľ chcete schudnúť alebo začať s diétou, veľmi jednoducho sa môžete inšpirovať práve tými najobľúbenejšími!

Ketodiet

Ketodiet , inak nazývaná aj proteínová diéta, je diéta, pri ktorej sa snažíme obmedziť príjem sacharidov pod hranicu (minimálne) 50 g denne, znížime tuky na minimálnu hranicu a naopak zvýšime príjem bielkovín.

Výhody:

  • Stravujeme sa pravidelne (5x – 6x denne)
  • Náš organizmus sa odvodňuje
  • Potlačuje chuť do jedla
  • Úbytok hmotnosti

Nevýhody:

  • Opakovanie jedál
  • Môže dôjsť k nedostatku dôležitých živín (minerálov, vitamínov...)
  • Pravdepodobnosť jojo efektu

90 dňová diéta

Pri 90 dňovej diéte ide hlavne o pestrú a vyváženú stravu, nemusíte sa obávať, že 90 dní sa poriadne nenajete. Ideálne je denne vypiť 2 až 3 litre čistej vody a takisto treba dodržiavať príjem minimálne 3 jedál denne s odstupom 3 až 4 hodín.

Pri 90 dňovej diéte sa budete držať práve takéhoto rozpisu. Prvý deň je bielkovinový deň. Počas celého dňa sa snažte jesť čo najviac bielkovín a doplniť ich príjmom zeleniny. Druhý deň je škrobový deň. Môžete si dopriať všetky druhy strukovín, avšak, snažte sa ich pripravovať s čo najmenším množstvom tukov. Tretí deň je deň uhľohydrátov, teda si môžete dopriať všetko po čom túžite, či už domácu pizzu alebo tortu. A štvrtý, posledný, deň je vitamínový deň. Počas tohto dňa sa snažte jesť čo najviac ovocia, ktoré môžete skombinovať spolu s orieškami, semiačkami či zeleninou. Takéto 4 dňové režimy budete stále opakovať až po dobu 90 dní.

Dukanova diéta

Dukanova diéta sa stupňuje podľa dňoch v týždni, teda sa delí na 7 rôznych „jedálničkových“ dní. Pointa tejto diéty je, že postupom času od pondelka až po piatok pridávate nové potraviny do svojho jedálnička a posledný deň v týždni je ľubovoľný výber.

Pondelok – bielkoviny v neobmedzenom množstve

Utorok – zelenina (okrem bielkovín pridáte do svojho jedálnička aj zeleninu)

Streda – ovocie (pokračujete v jedení bielkovín, zeleniny a pridáte aj cca 150 g ovocia)

Štvrtok – celozrnný chlieb (k surovinám môžete pridať cca 45 g celozrnného chleba)

Piatok – syr (znova suroviny z predminulých dní + cca 40 g syra)

Sobota – škroby (+ 200 g celozrnných cestovín alebo ryže)

Nedeľa – ľubovoľný výber (môžete konzumovať všetky potraviny z celého týždňa + máte nárok na 1 jedlo podľa vlastného výberu)

Najnovšie články

Vybavte sa kabelkou na ...

Každá žena vie, že kabeliek nie je nikdy dosť. Už ...

Čo pomôže alergikom v ...

Špecifickejšie podmienky v domácnosti musia ...

Povinná výbava izby ...

Stáva sa pomerne často, že si rodičia ...

Čo pomôže na trému pred ...

Z času na čas vystúpi pred väčším či menším ...

Čo je to inkontinencia a ...

Inkontinencia – častý a nepríjemný problém, ktorý ...

Stavte na prírodnú a bio ...

Na trhu existuje široká škála výrobkov, ktoré sú ...

Template Settings
Select color sample for all parameters
Red Green Olive Sienna Teal Dark_blue
Background Color
Text Color
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction
Scroll to top

Používaním stránky Copomoze.sk súhlasíte s používaním cookies, ktoré slúžia na zlepšenie kvality obsahu. Viac informácií...