Novinky:
Tipy na ľahké učenie sa -- "Za život, teda hlavne za jeho prvú polovicu či tretinu, sa učíme veľa nových vecí. Už od ..." -- 21. október 2016
Trpíte astigmatizmom? Poznáme riešenie, vďaka ktorému bude vaše videnie ostré -- "Vidíte skreslene alebo zahmlene? Pravdepodobne trpíte astigmatizmom, ktorého príznaky sú ..." -- 06. august 2017
11 tipov na posilnenie imunity -- "Dobrý imunitný systém znamená menej zdravotných problémov. Naše telo je denne vystavené ..." -- 15. október 2016
5 tipov od dizajnérov, ako zariadiť reštauráciu nadčasovo a moderne -- " Hovorí sa, že úspech každej reštaurácie závisí od troch faktorov: dobré jedlo, dobrá ..." -- 21. november 2017
Aj nové tepelné čerpadlo potrebuje pravidelný servis -- "Vykurovacia sezóna na Slovensku trvá od septembra do júna. Zhruba 5 mesiacov v roku ..." -- 05. február 2017
Aké diéty naozaj pomôžu? -- "Neviete, ale chceli by ste vedieť? Tak neváhajte a pokračujte v čítaní. Pokiaľ chcete ..." -- 09. november 2016
Ako a prečo menia ľudia prácu -- "Nie je to tak dávno, keď bola stabilná, trvalá a jednoliata práca každodennou ..." -- 24. august 2017
Ako byť šťastný -- "Mnohí ľudia si kladú otázku ako byť šťastný, pritom žijú v slobodnej krajine s prístupom ..." -- 21. apríl 2017
Ako efektívne skladovať -- "Ak podnikáte, bude pre vás nevyhnutnosťou zariadiť si vlastné skladové priestory. Ak ..." -- 11. október 2016
Ako financovať vaše nové auto? -- "Mnohí vodiči hľadajú tú najlepšiu možnosť financovanie pri kúpe ich vozidla. Málokto má ..." -- 28. január 2017
Tags: vlasy  
hreben

 Vypadávanie vlasov sa zväčša spája s postupujúcim vekom. Tento problém však dnes trápi aj mladých ľudí. Denne vypadne zdravému človeku približne 70 vlasov. Ak nám vypadáva príliš veľa vlasov, niekde bude problém. Skúste porozmýšlať nad možnými príčinami vypadávania vlasov ako stres, zlá strava, silná farba na vlasy a pod. Vypadávanie vlasov môžu spôsobiť aj niektoré druhy liekov i hormonálna antikoncepcia. V strave nevynechávajte vajíčka, ryby, zeleninu, ovocie a nezabúdajte na pohyb na čerstvom vzduchu. Ak sa vám zdá, že váš životný štýl je v poriadku, predtým než siahnete po liekoch, skúste zastaviť vypadávanie vlasov niektorým z nasledujúcich receptov. Pri vypadávaní vlasov, však neváhajte navštíviť lekára.

Voda – jedným z hlavných dôvodov vypadávania vlasov sú toxíny, ktoré spôsobujú rôzne problémy po celom tele. Ak sa chcete uistiť, že toxíny vám nespôsobujú vypadávanie vlasov, pite veľa vody, minimálne tri litre denne po dobu niekoľkých dní. Voda vyplaví prebytočné toxíny a vaše telo sa nemusí zameriavať na ich odstránenie a môže sa sústrediť na podporu rastu buniek. Pri vyššom príjme vody sa vám vylúčia aj vitamíny a minerály, nezabúdajte na ich zvýšený príjem.

Vitamín B6 – toto je jeden z najdôležitejších vitamínov zo skupinu B vitamínov, hlavne ak ide o vlasy a pokožku. Berte denne 100 mg vitamínu B6 a zlepšenie by mali okrem vašich vlasov, pocítiť aj vaše nechty a pokožka. Avšak pozor na predávkovanie týmto vitamínom, lebo príliš veľké množstvo je toxické. Pre istotu sa poraďte s lekárom koľko tohto vitamínu brať.

Mäso – jedzte viac hovädzieho, kuracieho, morčacieho či bravčového mäsa, ktoré obsahuje veľa bielkovín. Nezabudnite na ryby, tie sú takisto bohaté na bielkoviny. Vlasy sa skladajú prevážne z bielkovín, je preto potrebné prijímať viac tohto stavebného materiálu pre vlasy. Ak telo nemá dostatok bielkovín, začne šetriť prijaté bielkoviny a prepne sa na šetriaci mód, čím sa zastaví aj rast vlasov. Ak ste vegetariáni, stále môžte prijať veľa bielkovín z orechov, fazule a rôznych semien.

Zelený čaj – v zelenom čaji je množstvo antioxidantov, ktoré predchádzajú vypadávaniu vlasov a podporujú ich rast. Vylúhujte 2 čajové vrecúška v šálke a keď nápoj nebude úplne horúci, vylejte si ho na hlavu. Nechajte hodinu pôsobiť, a potom zmyte.

Zinok – príčinou vypadávania vlasov môže byť nedostatok zinku v strave. Zinkové tablety sa dajú ľahko zohnať, avšak zinok sa nachádza aj v niektorých potravinách. Milovníkov morských špecialít poteší, že najviac zinku je v ustriciach, lososoch, kraboch i krevetách. Na zinok sú bohaté aj tekvicové a sezamové semienka, horká čokoláda, cesnak, vaječné žĺtka, špenát, tmavá ryža i arašidy.

Vlašské orechy – vo vlašských orechoch je najviac antioxidantov a omega 3 mastných kyselín zo všetkých druhov orechov. Sú bohaté na bielkoviny, vlákninu, vitamín E, zinok, meď a biotín. Vďaka medi si vaše vlasy udržia prirodzenú farbu a lesk. Vitamín E a biotín ochraňuje bunky pred poškodením, hlavne keď sú vlasy vystavené priamemu slnečnému žiareniu. Ak je v tele málo biotínu, dochádza k vypadávaniu vlasov.

Meditácia – v našich končinách zatiaľ veľmi nepoznaná, ale verte či nie aj meditácia môže pomôcť na vypadávanie vlasov. Je to hlavne kvôli tomu, že vypadávanie vlasov je často spôsobené stresom a napätím. Toto môže zlepšiť aj pár minútová meditácia denne v tichu, či pri meditačnej hudbe. Obnoví sa vám hormonálna rovnováha a môžte sa zbaviť aj iných zdravotných problémov.

Masáž hlavy – masírujte si, alebo ešte lepšie, nechajte si masírovať hlavu pár minút denne. Zlepší sa tým cirkulácia krvi v pokožke hlavy a zaktivizujú vlasové folikuly. Účinky masáže hlavy sa zlepšia použitím levanduľového alebo sezamového oleja. Takouto masážou si spríjemníte deň a pomôžete svojim vlasom.

Najnovšie články

Odstránenie škrabancov ...

Sklenené predmety v domácnosti ako poháre, vázy ...

Metóda LASEK - moderná ...

Veľa ľudí v dnešnej dobe trpí určitou refrakčnou ...

Ako sa starať o kožené a ...

Čalúnenie kožou dodáva stoličkám, posteliam, ...

Záhradný nábytok pre ...

V záhradách rodinných domov, ale aj na terasách ...

Nepodceňte výber krbovej ...

Takmer každá rodina, ktorá žije v rodinnom dome, ...

Futbalový dres ...

Iba málo vedúcich tímov si uvedomuje silu ...

  • Prev
  • Partneri
Template Settings
Select color sample for all parameters
Red Green Olive Sienna Teal Dark_blue
Background Color
Text Color
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction
Scroll to top

Používaním stránky Copomoze.sk súhlasíte s používaním cookies, ktoré slúžia na zlepšenie kvality obsahu. Viac informácií...