
Už vtedy, keď je pre vás založenie firmy splneným snom, musíte myslieť na to, ako sa budete prezentovať na webe a ako dosiahnuť čo najvyššiu návštevnosť. Prečo tak skoro? Pretože webová stránka je najlepšia cesta, ako presvedčiť návštevníka, aby sa zmenil na vašeho zákazníka. Najlepšie na verného, to si mnoho firiem neuvedomuje, že verný zákazník je lepší ako nový. Čo teda musíte urobiť pre to, aby ste mali požadovanú návštevnosť na webe?
Kvalitný obsah
Kvalitný a výnimočný obsah je najlepší dôvod, ktorý môžete dať potencionálnemu zákazníkovi, aby vašu stránku navštívil.
Niečo, čo nikde inde nenájde, pridanú hodnotu, ktorú mu dáte zadarmo. Keď človek dostane niečo zadarmo, jeho podvedomie si vytvára záväzok, ktorý chce čo najskôr splatiť. Napríklad aj tým, že si od vás niečo kúpi.
Správne nastavené SEO
Kvalitná SEO optimalizácia je kľúčom k tomu, aby sa vaša stránka kamarátila s internetovými vyhľadávačmi – Google, Yahoo! či Zoznam, pretože vyhľadávače sú veľmi citlivé na veci, ktoré bežný používateľ internetu ani nevidí. A čím viac sa budú internetové vyhľadávače kamarátiť s vašou stránkou, tým bude vo výsledkoch vyhľadávania vyššie. A čím je vyššie, tým je väčšia šanca, že ju niekto navštívi.
Linkbuilding
Linkbuilding alebo spätné odkazy sú dôležité pre zvyšovanie relevantnosti vašej stránky. Čím je vaša stránka pre vyhľadávače relevantnejšia, tým je vyššie vo výsledkoch vyhľadávania. Ako to funguje? Čím viac stránok na internete odkazuje na váš web, tým je pre internetové vyhľadávače relevantnejší.
Pekný dizajn
Že na prvom dojme nezáleží? Omyl, prvý dojem je dôležitý. Prvý dojem vášho webu môže spôsobiť, že návštevník na ňom strávi aj hodiny alebo sa okamžite zvrtne na opätku a stlačí krížik v pravom hornom rohu. Preto sa nesnažte ušetriť na tejto položke, sympatie predávajú.
-
Návštevy: 3867